sunnuntaina, elokuuta 06, 2006

Vielä kerran pojat


Onko kellään muulla koskaan ikinä milloinkaan sellasta oloa, että jokin lanka ei lopu vaikka sitä kuinka neuloisi. Mulle tuottaa tuskaa tämä Marks&Kattensin Clown, jota olen itse ostanut kaksi kerää ja äiti ystävällisesti neljä. Vielä olisi yksi jäljellä ja siitä pitäs tehdä sukat sille mummin kaverille.

Nämä sukat menee äipälle 24-vuotis (+30) synttärilahjaksi. Varsinainen merkkipäivä oli kyllä eilen, mutta sukat valmistuivat vasta tänään. *nolottaa* Sen siitä sitten saa, kun pitää liepastaa pitkin kyliä. Perjantaina olin nimittäin varsinainen asuntosäästäjä, kun päivällä olin Suomen Turussa ja illan naapuripitäjässä Sauvossa, minne en meinannu ees löytää. *nolottaa taas*


Sukat

Lanka Marks & Kattens Clown
Koostumus 45 % puuvilla, 40 % villa, 15 % polyamidi
Puikot 2 ½ mm
Sukkien malli kaksinkertainen sukansuu, tiimalasikantapää, spiraalikavennus
Silmukkamäärä 15x4
Langan menekki 45g

Edit Niin mun piti kirjottaa vielä tähän, että jos käyt blogissani kyttimässä millonka

  • ryijy
  • matot
  • neulekonetyö
valmistuvat, ni ei sit kannata enää käydä täällä.

Ryijyn pakkasin kassiin lankoineen päivineen odottamaan uutta inspiraatiota.
Mattopuiden päällä on edelleen videotykki köytettynä kiinni nippusiteellä. Johan mä sitä kudoinkin sitte 75 cm, vielä ois lointa 14 m 25cm jäljellä.
Neulekone on umpijumissa. Se vaatii pientä valohoitoa ja terapiaa, jotta saadaan se pelikuntoon. Reppanalla kun on jo ikää n. 35 vuotta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

On, loppumattomia keriä löytyy täältäkin. Ja kangaspuut pölyyntyy,kun on muita projekteja ja työtkin alkaa ja ja ja....nypläystyynyn kaivoin esille viikko sitten, sen jälkeen en ole sitten siihen koskenutkaan ;)

Anna kirjoitti...

On tämä käsityöläisyys vakava sairaus :D Kaikkea pitää saada nythetitänään ja huomenna se ei välttis enää kiinnostakkaan.