maanantaina, kesäkuuta 26, 2006

Historiaa

Nyt teen poikkeuksen, kun osallistun meemiin. Tai ei sitä voi osallistumiseksi varmaan sanoa, kun kukaan ei ole minua meemillä pommittanut. Tämä pisti minua pohtimaan historiaa ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut. Aika kulkee siivillä...

10 vuotta sitten minä...
- olin villi teini ja samalla
- harras seurakuntanuori
- aloitin syksyllä lukion

5 vuotta sitten minä...
- olin muuttanut pois kotoa
- seurustelin kolmatta vuotta
- opiskelin terveydenhoitajaksi

3 vuotta sitten minä...
- menin kihloihin
- podin ankaraa vauvakuumetta
- aloitin erityisluokanopettajan sijaisuuden

1 vuosi sitten minä...
- olin vihdoin raskaana
- olin tuore vaimo
- ja mieheni haimme kuumeisesti isompaa asuntoa

Tähän asti tänä vuonna...
- olen onnellinen pienen pojan äiti
- asun perheeni kanssa omakotitalossa
- olen hurahtanut käsityö- ja blogimaailmaan

Eilen minä...
- olin alennusmyynneissä
- järjestin langat uudelleen
- pohdin seuraavan maton raidoitusta

Tänään minä...
- olen ollut väsynyt
- aloitin uuden käsityön
- en ole kutonut lainkaan

Huomenna...
- sijoittelen uusvanhoja huonekaluja paikoilleen
- teen rivin verran ryijyä
- toivottavasti ymmärrän ottaa pienet päikkärit

Ei kommentteja: